Protestantse Kerk in Nederland
Protestantse gemeente Wommels-Hidaard

Kerk televisie

Kerk-TV in Wommels

Door een groepje vrijwilligers is iedere zondagviering via livestream te volgen.
U kunt dit live volgen, maar ook op een later tijdstip terug zien.
Datzelfde geldt voor rouw en trouwdiensten als de aanvragers besluiten de dienst op te laten nemen en uit te sturen.
Soms wil de aanvrager wel een opname, maar geen livestream.

Dit is op internet het gemakkelijkst te vinden via onze eigen kerk-site (zoek op pkn wommels-hidaard) en klik dan aan wat u wilt weten.
In witte letters staat tot 2 keer toe op dezelfde bladzijde kerkdienstgemist. Scroll en kijk welke dienst u wilt zien.

De bewoners van zorgcentrum “Nij Stapert” en de aanleunwoningen : “De Bining” en “De Skeakel” kunnen de vieringen live op tv volgen via kanaal 992.
Dat is dus tegelijk met de te houden dienst in de kerk zelf.
Dat geldt ook voor rouwdiensten en trouwdiensten.

Op onze kerkelijke web-site staat altijd in de rechterbovenhoek de aanvangstijd van de kerkdienst.
Voor wie bovenstaande informatie volstrekt onnodig is, klik  met uw muis op  :   Kerkdienstgemist

Rouwdiensten en trouwdiensten worden daar niet benoemd. Daar zijn andere methoden voor.smiley
De kosten die hieraan verbonden zijn worden onder de kostprijs doorberekend als het gaat om rouw en trouwdiensten.
Immers de apparatuur wordt gebruikt en een vrijwilliger moet soms een snipperdag opnemen.

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met Atze Veldstra, tel.: 0515-332045. mobiel : 06 36 04 24 48

De vrijwilligers van het KTV-team:
Atze Veldstra,
Bindert Faber,