Protestantse Kerk in Nederland
Protestantse gemeente Wommels-Hidaard

Kerstzangdienst Kerstzangdienst
Op zaterdag 16 december a.s. is er een Kerstzangdienst in de Jacobitsjerke te Wommels. Met elkaar zullen we vele bekende kerstliederen zingen. Aan de zangdienst werken mee: Christelijk Mannenkoor ‘Op Urk’, onder leiding van dirigent Tromp van Goor, en Christelijk Jongerenkoor ‘Rejoice’, onder leiding van Jelle Jan Loosman. Het orgel wordt bespeeld door onze eigen Anne Aardema.
De zangdienst begint om 20.00 uur. U bent van harte uitgenodigd om mee te zingen!

Bijzondere diensten : Bijzondere diensten :
Commissie Bijzondere diensten

De doelstelling van de commissie is om kerkdiensten met een bijzonder en open karakter te organiseren. De diensten komen niet in de plaatst van de eredienst op zondagochtend. Er wordt geprobeerd om elk jaar minstens drie bijzondere diensten te houden. Voorbeelden van reeds gehouden bijzondere diensten zijn:een Taizé-viering, een Johannes de Heer zangdienst m.m.v. een mannenkoor, Fedde Schurerdienst, Iona-viering en een Leger des Heilsdienst.

kerkdiensten
Kerkdienst 28 april