Liturgiekoor : Liturgiekoor :

Zingen doet een mens goed. De één zingt alleen onder de douche als niemand anders het hoort, de ander zingt het liefst solo voor een grote groep mensen. De meesten zitten daar ergens tussen in. Het liturgiekoor is er voor iedereen, ongeacht talent en vaardigheden. Er worden bekende en geliefde liederen gezongen, maar soms ook verrassend nieuwe en verfrissende.

Het liturgiekoor oefent elke vrijdagavond een uurtje, van 19.00-20.00 uur, waarbij de liederen voor de komende zondag doorgezongen worden, maar ook wordt er geoefend voor optredens in bijzondere kerkdiensten. Het is een heerlijke start van het weekend, samen de inspanningen van de week van je af zingen.
Kom eens gezellig meezingen. Iedereen is even welkom en, zoals bij elk gemengd koor, mannen in het bijzonder.

Elke vrijdag 19.00-20.00 in de Kerk (uitgezonderd schoolvakanties)

Doeke van Wieren en Willeke de Vries

Ontstaan van het liturgiekoor Ontstaan van het liturgiekoor

09:30: Jacobitsjerke