Vul een doos, help Oekraïne
21 apr 2024 Vul een doos, help Oekraïne
VUL EEN DOOS, HELP OEKRAINE ! op zaterdag 11 mei

Samen met partners uit Friesland, Groningen en Drenthe willen De Friese Rijders 100.000 bananendozen naar Oekraïne brengen. Deze dozen gaan naar burgers, met name in de frontliniestreek. Maar ook kwetsbare ouderen, gehandicapten in de rest van het land weten ze te bereiken. Voor meer informatie verwijzen we naar www.frieserijders.nl/bananendozen-burgers. In onze kerk doen we aan deze actie mee. Zaterdag 11 mei tussen 10.00-12.00 en 13.00-15.00 kunnen u/jullie producten inleveren in de hal van de Jacobikerk om veel banendozen te vullen. Ook kunt u samen met een broer/zus, vriend/vriendin, buurman/ buurvrouw een doos vullen. Leuk om met elkaar boodschappen te doen !
De volgende producten en zo mogelijk in blik zijn geschikt voor deze actie : rijst, pakken suiker, zout, zonnebloemolie, tarwebloem, macaroni, pakken melk houdbaar, snoep, brinta, havermout, thee, bouillonblokjes, bonen, knakworsten, rookworst, lucifers, shampoo, tandpasta, maandverband, tandenborstels, toiletzeep, wc-papier, koffie, kaarsen, pindakaas, jam en spliterwten.

Laten we deze actie in Wommels tot een succes maken.  Alvast bedankt.

College van diakenen Wommels-Hidaard

Zomerpakkettenactie 2024
21 apr 2024 Zomerpakkettenactie 2024
Zomerpakkettenactie 2024

Met de vakanties in het vooruitzicht, willen wij in onze PKN-gemeente Wommels Hidaard weer iets doen, vergelijkbaar met de kerstpakkettenactie, voor inwoners van Wommels/Hidaard of leden van de PKN-gemeente Wommels-Hidaard die zelfstandig wonen en rond moeten komen van een minimuminkomen.

Behoort u tot bovenstaande groep?

Het enige wat u hoeft te doen is voor 9 juni 2024 te reageren door op het antwoordstrookje uw naam en adres in te vullen en even aangeven of u alleenstaand bent of een gezin.

Uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld en na gebruik weer vernietigd.

Hierdoor hebben we elke keer opnieuw uw aanmelding nodig als u hier voor in aanmerking komt.
Wij willen u graag verder helpen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Antwoordstrookje
Graag in een gesloten envelop met daarop een D in de brievenbus van de kerk.

Naam: ____________________________________________________________

Adres: ____________________________________________________________

Alleenstaand of gezin (graag doorhalen wat niet van toepassing is)