wat doen de comforter makers op moment ? wat doen de comforter makers op moment ?

Er zijn alweer veel dekens gemaakt. Deze zijn inmiddels aangekomen in Donetsk (0ekraine).
Op de onderstaande foto zien jullie de comforters die hier in Wommels zijn gemaakt en die in Donetsk zijn uitgedeeld.
Wat is het dan geweldig om foto’s te mogen bekijken waar mensen staan met die prachtige ‘troostdekens’ die hier met veel liefde en grote inzet zijn gemaakt.
Maandag 20 maart zijn er al weer 5 opgehaald!

Nog aandacht voor afgedankte schone dekbedhoezen, lakens en andere katoenen lapjes evenals kantoenen brei- en haakgaren.
Deze blijven welkom en worden gebruikt om de comforters te maken. Inleveren kan bij Sietske de Vries, Roede 12, telefoon 06 2273 5025.